Změna velikosti písma

Horní menu

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
15
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
16
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
17
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
18
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
19
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
20
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
21
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
22
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
23
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
24
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
25
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
26
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
27
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
28
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
29
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
30
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
31
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Život ve městě > Aktuality > Změna úředních hodin

Změna úředních hodin



Datum konání:
12.10.2020
Datum ukončení:
25.10.2020

ZMĚNA   ÚŘEDNÍCH  HODIN

NA MĚSTSKÉM ÚŘADĚ V ZÁSMUKÁCH

Na základě Usnesení vlády České republiky o přijetí krizového opatření ze dne 8.10. 2020, dochází s účinností od 12.10. 2020 do 25.10. 2020 k zavedení změny úředních hodin, a to na 2 dny v týdnu a 5 hodin denně.

PONDĚLÍ          8.00  - 10.00                           14.00 – 17.00

STŘEDA           8.00  - 10.00                           14.00 – 17.00

Upřednostňuje se komunikace písemná, telefonická, elektronická e-mailem či prostřednictvím datové schránky. Písemná podání jsou umožněna pouze prostřednictvím podatelny:  podatelna@zasmuky.cz

Vstup na městský úřad je možný pouze s ochrannými prostředky dýchacích cest ( ústa, nos ).  Používejte proto roušky, respirátory, šátky apod. Rozestupy mezi osobami je nutné dodržovat alespoň 2 metry. Při vstupu do budovy používejte desinfekci umístěnou u vchodu.

Pokud bude potřeba v úřední záležitosti jednat osobně, tak je to možné pouze v rámci úředních hodin a v úředních dnech.

K vyřízení úředních záležitostí v úředních dnech použijte zvonek umístěný u vchodových dveří do úřadu.

Usnesení vlády