Změna velikosti písma

Horní menu

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 1 2 3 4 5
Výstava DEVĚT LET
6
Výstava DEVĚT LET
7
Výstava DEVĚT LET
8
Výstava DEVĚT LET
9
Výstava DEVĚT LET
10
Výstava DEVĚT LET
11
Výstava DEVĚT LET
12
Výstava DEVĚT LET
13
Výstava DEVĚT LET
14
Výstava DEVĚT LET
15
Výstava DEVĚT LET
16
Výstava DEVĚT LET
17
Výstava DEVĚT LET
18
Výstava DEVĚT LET
19
Výstava DEVĚT LET
20
Výstava DEVĚT LET
21
Výstava DEVĚT LET
22
Výstava DEVĚT LET
23
Výstava DEVĚT LET
24
Výstava DEVĚT LET
25
Výstava DEVĚT LET
26
Výstava DEVĚT LET
27
Výstava DEVĚT LET
28
Výstava DEVĚT LET
29
Výstava DEVĚT LET
30
Výstava DEVĚT LET
31
Výstava DEVĚT LET
1
Výstava DEVĚT LET
2
Výstava DEVĚT LET
3
Výstava DEVĚT LET
Drobečková navigace

Úvod > Úřad a samospráva > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Další formuláře

Popisy postupů - návod pro řešení životních situací

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 7:00 - 12:00, 13:00 - 17:00
    Středa  7:00 - 12:00, 13:00 - 17:00

  2. Telefonické podání+420 321 796 401
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@zasmuky.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Městský úřad Zásmuky, Komenského nám. 133, 281 44 Zásmuky.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na městském úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 7:00 - 12:00, 13:00 - 17:00
Středa  7:00 - 12:00, 13:00 - 17:00

Telefonické podání: +420 321 796 401
Poštou na adresu Městský úřad Zásmuky, Komenského nám. 133, 281 44 Zásmuky.
Elektronicky na e-mail: podatelna@zasmuky.cz (v žádosti musí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: dcebt2t
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané prostřednictvím datové schránky ), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na městském úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na městském úřadě
  • Poštou na adresu Městský úřad Zásmuky, Komenského nám. 133, 281 44 Zásmuky.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • městský úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že městský úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Ceník

Položka Sazba
Úhrada nákladu spojených s poskytnutím informace

70 Kč/hod.

poštovné

dle aktuálních sazeb

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 - jednostranný)

4,00Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 - oboustranný)

6,00Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 - jednostranný)

8,00Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 - oboustranný)

10,00Kč

hlášení rozhlasu

40,00 Kč

Formuláře

Další formuláře

 

 

Popisy postupů - návod pro řešení životních situací

Pro jiné případy doporučujeme obrátit se na Městský úřad Zásmuky