Vyhledat v textu

Město Zásmuky mapka
Drobečková navigace

Úvodní strana > Městský úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 7:00 - 12:00, 13:00 - 17:00
    Středa  7:00 - 12:00, 13:00 - 17:00

  2. Telefonické podání+420 321 796 401
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@zasmuky.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Městský úřad Zásmuky, Komenského nám. 133, 281 44 Zásmuky.
    .

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 7:00 - 12:00, 13:00 - 17:00
Středa  7:00 - 12:00, 13:00 - 17:00

Telefonické podání: +420 321 796 401
Poštou na adresu Městský úřad Zásmuky, Komenského nám. 133, 281 44 Zásmuky.
Elektronicky na e-mail: podatelna@zasmuky.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: dcebt2t
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Městský úřad Zásmuky, Komenského nám. 133, 281 44 Zásmuky.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

Nově:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých za 1 hod.)

70,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 - jednostranný)

2,00Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 - oboustranný)

3,00Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 - jednostranný)

4,00Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 - oboustranný)

5,00Kč

hlášení rozhlasu

20,00 Kč

fax (za 1 stranu)

5,00 Kč

poštovné

dle aktuálních sazeb

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

 

Menu

Stránky zdarma

Vytvořte si vlastní webové stránky zdarma na doméně www.zasmuky.cz

Registrujte se zde

Mapa Zásmuk

Odkaz na mapu města Zásmuky

ZASMUKY.pdf

http://www.geosense.cz/geoportal/zasmuky

www.podlipansko.cz

www.czechpoint.cz

http://www.kr-stredocesky.cz/portal

 

kraj-sc.png

4. 12. Barbora

Zítra: Jitka
http://www.zasmuky.cz/index.php?nid=603&lid=cs&oid=3743249

 

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
30
Informace o svozu bioodpadu
Změna provozu městské knihovny
1
Informace o svozu bioodpadu
Změna provozu městské knihovny
2
Informace o svozu bioodpadu
Změna provozu městské knihovny
Epidemiologická opatření - aktuálně
Informace pro čtenáře - městská knihovna opět otevřena
3
Informace o svozu bioodpadu
Změna provozu městské knihovny
4
Informace o svozu bioodpadu
Změna provozu městské knihovny
5
Změna provozu městské knihovny
6
Změna provozu městské knihovny
7
Změna provozu městské knihovny
8
Změna provozu městské knihovny
9
Změna provozu městské knihovny
10
Změna provozu městské knihovny
11
Změna provozu městské knihovny
12
Změna provozu městské knihovny
13
Změna provozu městské knihovny
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Návštěvnost stránek

674500