Změna velikosti písma

Horní menu

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
31
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2023 - důležité
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Život ve městě > Poplatky

Poplatky

Nestíháte nebo se Vám nehodí platit níže uvedené poplatky v hotovosti v pokladně městského úřadu? Zašlete žádost o platební informace k placení přes účet. V žádosti uveďte svou adresu a údaje, které jsou nutné pro vyplnění přihlášky, jak pro poplatek ze psa, tak i pro poplatek za svoz odpadů. Žádost zašlete na e-mail  fakturace@zasmuky.cz .

Poplatky lze uhradit i platební kartou na pokladně městského úřadu - přízemí kancelář účtárny.

Nezapomeňte - platby za poplatky se přijímají od 13. 2. 2023 do 31. 3. 2023!
V roce 2023 zůstává poplatek za odpady pro obyvatele s trvalým pobytem 850 Kč a za rekreační objekt 850 Kč.
Na požádání poplatníka lze tento poplatek zaplatit ve dvou splátkách splatných 31. 3. 2023 a 30. 9. 2023.

Po zaplacení poplatku za nového psa obdržíte pro svého psa psí známku. Po zaplacení poplatku za svoz odpadu Vám bude vydána známka pro označení popelnice a speciální pytel pro plastové lahve a papír, který bude po naplnění pravidelně svozovou firmou od Vašeho bydliště odvážen.

Neoznačené popelnice nebudou svozovou firmou vyprazdňovány.

Svoz komunálního odpadu

Seznam plátců vyplňuje a na příslušný úřad předává buď někdo z rodiny, vybraného zástupce spoluvlastníka domu nebo správce domu. Do kolonky Pověřená osoba se uvedou buď údaje této osoby, pokud hradí poplatek i za sebe, nebo údaje jednoho z plátců zapsaného v seznamu. Pověřená osoba tedy musí být i v seznamu plátců.

 

 Poplatky ze psů

Přihlášení psa do evidence

K čemu je formulář určen - k přihlášení psa do evidence

Poplatek se platí od 3 měsíců stáří psa. Poplatník je povinen oznámit správci poplatku do 15 dnů, že se stal držitelem psa.

Kdy a kde formulář podat - vyplněný formulář podejte na úřadě Města Zásmuky, Komenského nám. 133, v přízemí , kancelář účtárny. Možné každý den.

Formulář k přihlášení psa do evidence:

Přihláška k místnímu poplatku za psa.pdf

Odhlášení psa z evidence

K čemu je formulář určen - k odhlášení psa z evidence

Kde a kdy mám formulář podat - vyplněný formulář podejte na úřad Města Zásmuky, Komenského nám. 133, v přízemí, kancelář účtárny. Možné každý den. Formulář, s přiloženou psí známkou je též možné podat poštou.

Co všechno mám přiložit  nebo doložit - pokud není formulář podán bezprostředně po zániku poplatkové povinnosti je potřeba přiložit psí známku a čestné prohlášení.

Formulář pro odhlášení psa z evidence: Odhlášení psa z evidence

Oznámení o pořádání veřejné akce a přiznání k místnímu poplatku ze vstupného

Pořádat veřejnou hudební produkci na území města Zásmuky lze jen po splnění oznamovací povinnosti a daných podmínek.

Pořadatel akce je povinen oznámit Městskému úřadu v Zásmukách 14 dnů před jejím konáním:

a) jméno a příjmení nebo název, trvalý pobyt nebo sídlo pořadatele akce, IČ,

b) označení druhu akce nebo opakujících se akcí, datum konání, počátek, konec a místo konání,

c) název účinkujícího souboru a obsahové zaměření veřejné produkce

d) předpokládaný počet osob, které se akce zúčastní

e) počet členů pořadatelské služby

Formulář k oznámení o pořádání veřejné akce a k přiznání k místnímu poplatku ze vstupného:

Oznámení o pořádání veřejné akce

Přiznání k místnímu poplatku ze vstupného